Nastavení administrátory

Na seznam témat a kapitol (obsah)Nadřízená kapitola
Aby generování osvědčení (a funkce na něm závislé, například odvolání) fungovalo, je nejprve potřeba provést několik jednoduchých nastavení:
  • Nastavení typů dokumentu .  Osvědčení o digitálním úkonu má svůj vlastní typ dokumentu, ale může být vydáváno i pod jinými typy. Aktuálně osvědčení může být buď typu "Osvědčení digitálního úkonu" nebo typu "Odvolání". Ve formuláři SS0010 je třeba oběma těmto typům nastavit platnost na "A" a nastavit jim Způsob odeslání a Způsob odeslání do zahraničí.

    Nastavení typu dokumentu

    Obrázek 836. Nastavení typu dokumentu. 

  • Nastavení elektronické pečeti .  Pak je ještě třeba nastavit elektronické pečeti. To proveďte v sekci uživatelské nastavení v IS/STAG / Reporty. Zde vyhledejte datový výstup /reports/pisemnosti/osvedceni_o_digit_ukonu a přidejte pod něj novou položku (nebo upravte, pokud již existuje). V části "El. podepisování dokumentů" pak nastavte elektronickou pečeť jako normálně.

    Nastavení elektronické pečeti

    Obrázek 837. Nastavení elektronické pečeti.